call me maybe

Hejsan flickor&pojkar, gummor&bubbar!
allt väl? själv mår jag faktiskt ovanligt bra, allt känns så fritt och enkelt men antar att de bara är för stunden för jag vet ju hur verkligenheten egentligen ser ut... hur som helst så tänkte jag bara berätta lite om gårdagen. jag och Matilda började cykla till karlsvik utan emme för hon var i sin pappas bil och latade sig, nämen hon skulle åka bil. iaf så for vi först till ica maxi och köpte vanilj hjärtan och miniplättar&en tup hallon sylt. måste bara tillägga att de satt som en smäck i magen, de tyckte nog alla som fick äran att smaka dem! iaf så fick vi besök av nicke arre och erik, dock fick jag vara vedflickan så sprang hela tiden fram&tillbaka, haha voivoi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback