@Hua Hin, Thailand

hejsan allesammans! jag har äntligen fått upp internet så nu tänkte ja ta och skriva några inlägg, just nu är klockan här 23:20 här så ja ska snart sova för att orka med morgondagen men först tänkte ja berätta lite om hur de ja har det här! flygresan gick jätte bra, anya var på topp hela tiden och fick mig att garva hela tiden så alla glodde hehe, vi anlände i Bangkok och stannade där i en natt, just nu är vi i Hua Hin och detta blir min tredje natt. ja har shoppat så jävla mycke haha! rebecca om du ser detta så har ja presenter till dig som väntar ;) har som inte så mycket merå berätta utan att ja återkomnmer snaart! puss&kram så länge min fina. Alla mina bitches hemma i sverige, fyfan va ja saknar er. vill bara hem och pussa på er pch ni vet vilka ni är ♥
 
 
 
 
 
 
lite snabba bilder, de här var bara från bangkok alltså inga strand bilder men de kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback