söndag 3juni

hejsan allesammns!
idag är det söndag vilket känns väldigt skönt för en gångsskull. i helgen har jag bara varit hemma hos emma och ätit massa onyttigheter och kollar massa film, kände att jag behövde vara hemifrån ett tag så jag sov där både fredagen och lördagen och gud så mysigt vi har haft det! igår regnade de väldigt mycke här i luleå så vi for till kvantum med stina&daniel bara för att fördröja tid och vi hade inget paraply så jag&emma sprang runt med en plast påse på huvudet, gissa om folk tittade lite extra? haha. iaf så mår jag väl ganska bra men de är bara att bita ihop.
haha, stina förstöde ett x antal outfit bilder med att gå framför kameran, jävla skitunge ;)
lite bilder från i fredags!

Kommentarer
Moa säger:

sv: åh tack eliin!!

2012-06-03 | 19:00:29
Bloggadress: http://mthorneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback