Jack Daniel's

Hejsan allesammans!

just nu sitter jag med Hanna hemma hos mig och kollar lite gamla bilder och snackar lite skit ;) igår var de verkligen en bra kväll måste jag säga, eller ja den kunde ha varit liite roligare men skitsamma jag hade kul iaf :D idag blir de att vara med görlsen igen. Har märkt att jag är väldigt besatt i dem, skulle nog inte klara en vecka utan att få se mina stjärnor le.. haha väldigt vad kärleks glad jag var idag, jaja dem är bäst så!


körde på jack daniels linnet igår. de var fiiint :D


dock hade jag gärna haft ett vitt istället för grå/svarta jag har

Kommentarer
Anonym säger:

vart någonstans har du köpt den från? :)

2012-04-10 | 18:28:19
Bloggadress: http://valdivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback