Onsdag 28mars

Hejsan allesammans!

idag har jag verkligen hunnit med mycke tycker jag. vaknade vid kvart i sju, for till skolan, slutade halv två och då gick jag hem från stan istället för att ta buss men hann bara gå över bron nästan så ser jag bakom mig att emma och matilda och kommer smygandes där baki, de måste ha saknat mig så mycke så de också var tvugna att gå i kapp mig heh ;) nämen sen efter de gick jag till Hanna och åt oreo&mjölk, vi kollade även på en film som jag inte kommer ihåg namnet på. varit och tränat+simmat SKÖNT! och efter de for jag en snabbis till storis och nu sitter jag här och ska snart kolla lite bb sen sussa.










Goá norrland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback