söndag 18mars

Hejsan allesammans!
idag vaknade jag vid 11tiden vilket kändes jätte skönt så jag inte sov bort hela dagen. idag var de hockey och vi förlorade tyvärr med 3-0 så pisst dåligt men ändå är jag nöjd med denna säsong för luleå har presterat så himla bra de flesta gånger. okej ska inte dra nå mer hockeysnack nu. imorgon är de måndag vilket betyder att träningens veckan kommer igång i vanlig ordning, har dessutom bestämt nu att HELA den här veckan ska jag simma och inte bara träna gym så nu sattan drar vi igång. tyvärr är jag inte nog motiverad till börja med "barnmat eller sallads diet" vilket jag dock hade velat så de går fort som fan! känner att mitt mål för sommaren bara är en evig dröm som jag aldrig kommer nå..


idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback