home sweet home

HEJSAN ALLESAMMANS!!
gud vad jag har saknat att blogga måste jag säga. har haft de helt underbart i finland, har lärt känna nya människor och fått se väldigt mycke av oulu. Alla var jätte trevliga och presenterade sig med ett varmt välkommande vilket var riktigt bra. Dessa 4dagar har varit riktigt lärorika och roliga, så med andra ord kommer jag aldrig glömma oulu och alla fina människor. de har verkligen varit en upplevelse som jag mer än gärna gör om. Måste också säga att jag tycker de är skit trist att vara hemma i skit luleå, hade gärna stannat en månad till eller mer men de är i och försig lite skönt att vara hemma på edefors igen! kramar så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback