min vikt

tänkte börja detta inlägg med att skriva om de är någon dum jävel som bara kommer hata och kommentera onödiga saker så behöver du inte forstätta läsa detta!
jag har kämpat som ett djur för att nå de mål jag vill är tyvärr inte ens halvvägs än så de är verkligen en lång bit kvar. men jag antar att jag inte har kämpat nog mycke, för om jag verkligen hade velat dehär hade jag slutat ****** helt och hållet för de gör faktiskt STOR skillnad. men som sagt har jag iaf kommit en bit på vägen, har gått ner 7,5kg tänker däremot inte skriva vad jag väger eller har vägt för de tycker jag inte passar sig. men är som sagt LÅNGT ifrån nöjd. så för min del blir de nog beach 2013 och inte 2012, hade hoppats på de men så blir de inte tyvärr..
dehär är alltså ett par shorts som jag har KUNNAT HA!!! förra sommaren..
som ni ser vid låren är dem väldigt stora, jaja de kan ju också vara snyggt nu i sommar
med ett par stora och bekväma shorts ;)

Kommentarer
Janita säger:

du har gjort det otroligt bra! vilken skillnad. kram :)

2012-05-25 | 01:01:48
Bloggadress: http://www.nattstad.se/janitamuotka
alicia säger:

fan va duktig du är!

kom ihåg att du är fin som du är, och skit i vad andra idioter säger!

2012-05-25 | 21:00:38
Bloggadress: http://aliciiaas.blogg.se/
Jenna säger:

bra jobbat! hur lång är duu?

2012-05-26 | 10:37:03
stajna säger:

du är fin som du är gummis. <3

2012-05-27 | 22:27:27
Bloggadress: http://sneeaky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback