back on track

Hejsan allesammans! åh gud så jag har saknat att skriva det.. anyway, jag har nu bestämt mig för att dra igång bloggen igen med tanke på att jag själv mår så mycket bättre av det och jag har nu både internet och dator hemma vilket känns super. under tiden jag inte har bloggat har jag känt mig så kvävd, utelåst och hänger inte alls med i omvärlden, don't ask me..? känns iallafall bra just nu, jag mår hur bra som helst och jag tror aldrig jag har varit så här lycklig i hela mitt liv. en sak jag bara måste ta tag i är fortfarande skolan, den tynger ned mina axlar nå fruktansvärt men jag vet själv att om jag inte är där kommer jag få sitta på gatan resten av mitt liv, och de vill väl ingen? 
 
jag kommer lägga upp MASSOR med bilder senare idag eller imorgon, jag har en hel del att visa er så de ska bli spännande. Ikväll är nicklas i råne så jag ska vara med mina fina flickor och vi får helt enkelt se vad vi hittar på men nånting blir de alltid. nu ska jag inte skriva mer utan vi hörs imorgon istället med vanlig uppdatering! puss på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback