Day 01 - Your current relationship, if single discuss how single life is.

jag har en helt underbar pojkvän som heter nicklas, han är ett år äldre än mig men det märks då inte, heh ;) hur som helst så tycker jag att våran relation fungerar bra. dock finns det ju alltid vissa saker som stör än men så är det väl i alla förhållanden? jag menar om man inte har nånting att jobba på, om personerna är helt lika varandra, har samma åsitker om allt så kan det ju fan inte vara speciellt kul? det bästa med nicklas är att han aldrig är sur, det går på riktigt inte att få han på dåligt humör vilket jag ääälskar med tanke på att jag blir sur för ingenting så kan han alltid på något sätt få mig glad igen :') det sämsta med han är att han nästan alltid är trött och vill sova, fast de går ju att få han pigg med glimten i ögat ;) men när han väl har somnat så är det helt omöjligt att väcka han..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback