a best friend is someone who loves you when you forget to love yourself

jag vill inte höra den där meningen igen, om och om igen för jag vet att du kan bara du vill. " jag orkar inge mer" vad är det för jävla skit snack? du är nog jordens starkaste människa som jag någonsin har träffat med tanke på allt du gått och framför allt går igenom. En tjej men ett hjärta av guld ska väl inte ge upp så här lätt? var det inte USA vi skulle till och hocka SSS:ar med våra bitches? Jo det var det, och dit ska vi en riktgit vacker dag. att se dig så svag gör så otroligt ont. för jag vet att du lider men det ska fan inte du behöva göra. som du sa själv, vad har jag gjort för att förtjäna det här? svaret blir såklart: precis ingenting. men så här är tyvärr livet och jag tror att gud straffar vissa för att se om de klara av kampen om att faktsikt forstätta leva bara man har viljan, glädjen och ser allting från den ljusa sidan. för livet är så äckligt underbart det vet vi alla till och med du  även fast det är tungt men livet kan inte alltid vara en dans på rosor, eller hur? 
 
hand i hand livet ut, det var väl så vi sa? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback