godmorgon!

Godmorgon finisar! har ni sovit gott? det har jag gjort iaf. I lördags var jag med stina och nicke halva dagen sen skulle han iväg så jag och stina for till willys och köpte ingredienser till en maräng tårta sen for vi till henne och laga gó middag och bakade tårtan. vi tog säkert 4st pn:s så vi var rätt så utvilade, senare under kvällen kom Daniel kakan abbe matilda&hanna så vi surrade på och åt tårta! senare for vi ut och daniel och dem andra for hem dock inte matilda och stina men iaf så for jag och hanna ut på egna äventyr. tyvärr slutade inte kvällen så bra som jag hade trott att den skulle göra men trotts omsändigheterna hoppas jag att du mår bra! Igår var jag med anya&rebecca inprincip hela dag, vi bakade chokladbollar&myste på som aldrig förr. senare när anya hade somnat kom en fin filur och gav mig sällskap till 8mile, vi låg och pratade och lite allt möjligt sen somnade vi!
 
en söt bild på min fina théa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback