Godmorgon!

Godmorgon allesammans! har inte sovit speciellt mycket inatt men är hur som helst väldigt pigg, har dock gått och blivit sjuk så får väl se om det blir någon skola för mig imorgon. Var som sagt i överkalix i helgen dock for vi hem i lördags isället för på söndagen men antar att de var lika bra.. på lördagkväll var jag på nån fest i sunderbyn och sedan for vi vidare till hertsön, där sög de så jag gick hem :D igår var jag med matilda stina&daniel ett litet tag, vi for till donken och fick dessutom en tidig födelsedags present av stina så de var rååligt. senare under kvällen kom en fin och såg lite movies med mig så de var bara mysigt! 
 
hade verkligen inte tackat nej till att ligga på stranden och grillas just nu men juste de är ju vinter..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback