onsdag 19september

hej på er! hoppas allting är bra med er, själv är jag sjuk och hostar varannan minut vilket är ruskigt jobbigt, inatt har jag haft feber som kommit i vågor så ena sekunden har jag svettats ihjäl och andra frysit som aldrig förr. Imorgon är det tordag vilket innebär att jag bara har två lektioner och slutar vid lunch tid, så ska nog en runda på stan sedan hem eller nånting. vi får helt enkelt se vad dagen har att bju' på! har nu tänkt att slå på ett andra avenyn avsnitt och sedan somna till det, så vi hörs imorgon med bättre uppdatering. puss på er!
två år gammal bild, saknar mitt blonda hår som bara den men har ändå bestämmt mig för att färga hel brunt när jag har fått en fin och lång utväxt heh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback