Lördag 15september

Hejsan allesammans!  allt bra med er? själv mår jag toppen och åt nyss en jätte god middag med mammi ♥ igår var jag med matilda ett tag sen for jag ut med emina chrille matilda&nicklas. vi for till max för dem skulle äta sen for jag och nicklas hem till mig och skulle sova men vi låg vakna till halv nio på morgonen för ingen av oss kunde sova, hehe iaf idag så har jag städat HELA mitt rum, dammsugigt vaskat och dammtorkat vilket var väldigt nödvänligt. nu är jag nyduschad och ska börja fixa mig inför derbyt ikväll, asså jag kan verkligen inte beskriva med ord hur äckligt taggad jag är. det ska bli så sjukt jäkla kul!
 
sunshine, you make me feel so special no matter what!

Kommentarer
Anonym säger:

älskade honung <3 /Gördis

2012-09-16 | 16:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback