onsdag 12september

Hejsan allesammans! idag är det onsdag vilket känns ganska så skönt med tanke på att jag är LEDIG imorgon, fatta skönt? imorgon ska jag med matilda till storheden sedan till stan och umgås med anna ett tag sen vet jag inte vad som händer på kvällen, och vet ni vad? på lördag är det HOCKEY!!!!!!! som jag har längat, ska verkligen bli svin kul nu när serien drar igång. höjdpunkten med vintern helt klart! nu har jag tänkt städa upp lite här hemma, ikväll ville matilda&stina hitta på nånting med tanke på att vi är lediga imorgon så vi får se vad vi hittar på men ska också hinna vara med nicklas ikväll, jaja vi löser detta ska ni se!
 
hoppade i matildas säng igår medan hos städade hela övervången hihih lättroad elin, jappjapp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback