saker förändras..

har nu duschat och skickat hem nicklas så nu har jag fått lite lugn och ro, haha nej men håller på fixa mig en aning inför kvällens match. ska ta och ringa Hanna och sedan äta nånting, och sen ska jag springa ner till bussen. känner mig en aning deprimerad när de regnar så mycket som det gör just nu i luleå, så jag gick in i bildmappen och sökte upp lite fina sommar bilder, många hittade jag men tycket denna var himla fin. en enormt saknad skola och en förbannat fin person på en och samma bild, kan det bli bättre? hur som helst skulle jag nästan göra allt för att spola tillbaka tiden som vi hade på örnässkolan, åh så mysigt vi hade det! massa kärlek ♥
 
oh that ASSS stina ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback