torsdag 27september

Hejsan allesammans! jag har precis ätit lunch, det fick bli stekpalt och gud så gott det var :D hur som helst är det torsdag idag, men andra ord är det hockey. luleå möter frölunda så jag ska till coopen och heja på luleå med fint sällskap. ikväll får vi se vad som händer. tror inte jag orkar göra nå speciellt, tror jag dock ska ta en prommenad men hanna kanske fast vi ser ju. igår var jag en snabbis till stan med hanna sen träffade vi stina erik&matilda. vi tog drive in till donken sen for vi hem eller jag&hanna hoppade av hos matilda så vi gick hem isället för att åka bil vilket var suuuper skönt :D sen kom nicklas och myste på som vanligt. men nu ska jag läsa ett tag, vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback