världens snyggaste!

asså nu måste jag få lätta lite på hjärtat angående SSS:ar för nu är de så här att ja tror jag ärligt talat aldrig i hela mitt liv sett en så sjukt sexig grabb (eller man kanske man ska säga för han är ju trotts allt 32år..) i hela mitt liv, ja blir helt mållös när jag ser han i speciellt videon nedan, han är helt perfekt stor och musklig, inte för mycket och inte för lite, för tjejer ska känna sig små och viktlösa i killars armar så är det bara.  och en sak är så jävla säkert och de är att jag SKA gifta mig med en neger som är lika musklig och snygg som Tramar. jag har alltid sagt och står fast vid att jag inte vill ha några barn men tro mig när jag säger att en så jävla perfekt kille kan få mig att ändra mig. då är man tamefan unik! med andra ord vill jag till USA väldigt snart..
 
 
asså ni MÅSTE kolla på videon, om ni inte gillar musiken så stäng bara av ljudet men ni måste verkligen titta på hela videon!!...... gaaaaaaaaah va snygg han ärrrrrrr ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback