för att jag kan

detta är alltså ett år mellan bilderna men allt detta gick jag ner bara under tre - fyra månader och allt är tack vare mitt kära simkort. alla säger att simning inte ger nånting och att de känns som man inte får nå resultat utav det. men vet ni vad? det ger visst och man får visst resultat. jag är en tjurig person som bokstavligen hatar att springa, svettas och anstränga mig så därför var simning en PERFEKT utväg för mig. det har fått mig att må himla bra. mitt självförtroende har blivit mycket starkare och framför allt har jag visat mig själv att jag kan om jag verkligen vill. nu längtar jag bara tills skolan börjar igen så jag får in min simrutin igen och får bort det allra sista. är så jävla stolt över mig själv och ingen kan sänka mitt självförtroende igen för jag är sjukt fin och kan bli finare, sådeså!!
 
 

Kommentarer
JuliaGrönwall säger:

Du är så jävla duktig Elin och så jävla fin!

2013-08-16 | 19:03:49
Bloggadress: http://www.juliagronwall.blogg.se
janita säger:

du har gjort det så sjukt jävla bra Elin! dunder fin är du :)

Svar: tack så himla mycket!!
elinharila

2013-08-17 | 01:31:58
FASHION BY IDAG säger:

Vilken förändring, gud vad duktig du är Elin!
Keep up the good work!!!!

2013-08-18 | 16:56:35
Bloggadress: http://glossfashion.com/fashionbyidag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback