Thailand del 1

i väntan på flyget åt jag en god men dyr macka. 
 
var inne och kikade på victoria's men det var bokstavligen världelöst. himla besviken vart man om ni frågar mig
 
besvikna som vi var gick humöret upp när vi vart uppgraderade och var var överlycklig för jag kunde sträcka på benen helt och hållet
 
 
 
 
efter 11timmars flygande var vi äntligen framme
 
och efter några timmars sömn var vi på topp igen så vi for på en första shopping tur. då hände tyvärr en liten olycka. jag svimmade mitt på marknaden och fick en ringbildning runt mig vilket var en aning pinsamt.. men tur hade jag rebecca med mig som räddade mig. hihi
 
 
 
världens bästa
 
 
rebecca köpte fyra klänningar!
 
utanför vårat hus.
 
 
 
i ett shopping center fanns de några stora fiskar som var rätt tuffa som vi var och kollade på.
 
 
och papegojor
 
det fanns också ett badställe på taket av shopping centret.
 
 
 
 
 
man fick tydligen inte bada där utan badmössa så de inte skulle komma hår i bassängen (!?) och anya vart såklart skit sur över det
 
haha
 
 
 
efter badet var det lekdags..
 
 
 
och efter det en efterlängtad middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback