wake me up when it's all over

 
Jag känner just nu att all min inspiration är på botten. jag har varken viljan eller orken att vilja fixa detta. det är så mycket att ta igen så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. som ni kanske har sett så har dem senaste klädvalerna varit riktigt usla med tanke på att jag har en garderob bokstavligen full med kläder och så klart heter jag ju elin_deprimerad så jag väljer de fulaste. nä men ni fattar vad jag menar liksom. jag tror jag vet varför allt känns så tungt och jobbigt just nu. det är tackvare denna ruggiga kyla som tynger norrlands kalla skogar och jag lovar er att jag ska se till att min barn inte behöver uppleva denna smärta av kyla som tränger in sig i alla leder och ådrer. det är den som får mig att tveka på livet. tack för mig nu ska jag äta min sandwich och bli ännu kallare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback