juldagen

Hejsan allesammans! juldagen idag villket innebär galej för hela slanten! jag är just nu i råneå och ska äta julbord om en liten stund. min julafton började inte alls bra, men till slut löste sig allt. sedan mot kvällen for jag till råneå och firade med nicklas och hans mamma, vi hade mini julafton med julklappar och smörgåstårta. har haft det så sjukt mysigt här men ikväll väntar mina tjejer och sebbe på mig så ska bli kul att festa för nu har jag ju varit helt nykter jätte länge! är faktiskt riktigt stolt över mig själv! så här har ni en tvättäkta tjej som kan garantera att man kan ha super kul utan alkohol även fast vännerna dricker!! hoppas ni har haft en riktigt bra jul för det förtjänar verkligen alla ♥
 
bild från förra året..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback