no matter if you're black or white

Det här med tårtfesten mot jimmie åkesson är nog det roligaste jag har läst på länge, tänk om det kunde finnas fler som den där 60åriga tanten som gjorde det? ja då hade SD kanske inte funnits idag så creed till henne ♥ jag är så äckligt less på allt snack om alla utläningar som inte gör si&så rätt. men det sverige aldrig fattar det är att vi ska HJÄLPA dem istället för att utvisa dem efter ca, 3år i Sverige. varför största delen av invadrarna är aggresiva och hotfulla är ju för att dem kommer från ett land där vart våld sker dagligen på öppna gatorna och ingen gör nånting för att hindra det. dem har aldrig upplevt kärlek eller trygghet. men däremot kan jag hålla med om att om man kommer  till ett främande land som Sverige tex,så ska man bete sig vilket inte många gör. men sedan finns det ju dem som man knappt märker att dem ens bor i landet. hur som helst tycker jag att SD är helt jävla sprängda i skallen (ursäkta mitt ordspråk men är så arg) dem verkar inte veta nånting om omvärlden. vi tar alla SD:are och lämnar dem i irak så får vi se hur länge dem klarar sig vid liv där, vill säga 5sekunder. alla har rätt att säga vad dem vill men inte bete sig hur dem vill. och sverige är ett land för alla så därför ska vi hjälpa dem! 
 
 
inte annat än rätt.

Kommentarer
Julia Grönwall säger:

Fyfan vad bra skrivit Elin :-) Önskar mer människor tänkte så här :)

2013-11-08 | 16:24:27
Bloggadress: http://www.juliagronwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback