söndag 24:e november

hejsan allesammans! söndag idag vilket känns en aning tungt med tanke på att jag har en hel del framför mig imorgon på skolan så jag måste få allting klart tills dess men det finns inte nog med tid för det.. hur som helst så på fredagen var jag på olles med tjejerna, vi firade stina som fyllt år i onsdags och sedan fyllde ju lisa&linnea också år på fredagen så grattis än en gång till er finisar! Hela natten var det fest för hela slanten och alla var fulla&glada. jag hade hur kul som helst och jag kan inte annat än och vara nöjd! hoppas alla hade lika kul som mig men nu är det faktiskt slut på festandet för min del ändå fram till juldagen då vi ska fira min älskade beda som äntligen fyller 18år då. ska bli extremt kul och jag har mycket att se fram emot. jag känner att efter 10helger i rad med massa fest så måste jag ta en liten break men det kan behövas ibland. iaf så igår var vi på kafelino där det var helt ok men det var inte alls lika bra som det brukar vara på olles. så några av tjejrna drog dit istället och jag ångrar så strakt att jag inte följde för det hade varit så värt det. annars har jag haft kul och jag måste bara säga att det finns faktiskt inget bättre än när alla tjejer är på topp och vi drar allsång, dansar och det är i dem stunderna man inser hur mycket dem faktiskt betyder. älskade flickor ni är bäst och ni får mig att glömma alla bestymmer vilket man kan behöva ibland ♥
 
detta är tyvärr det ända bilderna jag har från helgen.. men bättre än inge iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback