what about a life without you? don't think so honey

Hejsan allesammans! idag är det tisdag och om jag får säga det själv så tycker jag att dagen har gått ganska snabbt. men har dock dåliga nyheter och det är att denna dag har bokstavligen varit skit. det har regnat, jag har halkat & varit hos dockorn och där slutade det med att jag sprang ut gråtandes, yey vilken toppen tisdag med andra ord. ska jag vara helt ärlig så har det varit en sådan jobbig dag så man får sina vibbar av "varför lever jag, allt blir ju bara fel var jag än gör" men får se det på den sidan att livet är helt fantatiskt och jag skulle aldrig kunna tänka tanken av att inte finns mer för tänk så mycket man hade missat? alla ögonblick med anya, syskonen får barn, bästavännerna har världens röjfest. nänii det skulle jag inte vilja missa! så love life fast inte just idag och veckan ut skulle man kunna säga.. 
 
 
 
 
 
på tal om Anya så var den lilla sprätten på besök idag och herregud så jag önskar att vi skulle bo tillsammans och inte på skilda vägar. för det finns inget mysigare än att bli väkt av henne på mororna när allt känns som jobbigast. min lilla solstråle ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback