1:a oktober

hej på er! idag är det första oktober vilket innebär att det är Elins födelsedag idag. ska jag vara riktigt ärlig med er så har denna dag varit så himla värdelös. jag tror aldrig att jag blivit så dåligt uppvaktad som jag blev idag.jag har fått EN present och de var ett årskort på hockeyn av min älskling. men ingen tårta har jag ens smakat och jag har suttit och rensat fisk hela kvällen. vart så less tills slut så jag gick in i mitt rum och lipade ett tag sedan gick jag ut och då kände jag att jag bara vill sjunka under jorden för ett tag, så sjukt tårta sugen som jag är så går jag och lägger mig med nicklas och myser.
 
förra året firade jag och stina mig med dessa skumraketer. goda var dom och jag ångrar att vi inte gjorde de idag.
 
 
 
 
 

Kommentarer
SILLEN säger:

Gose nose!! imorgon ska vi fira dig såå mycket och gosa och kramas och mysa!

Jag älskar dig, det finns ingen som dig. Imorgon natt tar vi en tårta på hemvägen, allt ordnar sig ska du se <3<3

2013-10-03 | 21:44:53
Bloggadress: http://ccec.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback