All this time I was finding myself

hejsan allesammans! måndag idag vilket innebär en ny simvecka. eller så inte, igår gjorde jag min första tatuering så nu får jag inte simma på TVÅ VECKORR (?!!?!?) så jag ska powerwalka varje dag i en timme istället. idag ska bli min första dag men hanna vägrar ju svara i telefon så det är lite svårt att få tag på henne och går jag själv lär jag bli våldtagen.. annars då? jodå allt är bra med mig, dem sista dagarna har dock varit ganska jobbiga eftersom att min tattoo står för min mormor och jag har vänt upp&ned på hur jag ska göra den och bara att jag läser nånting om henne så börjar jag alltid gråta vilket är extremt jobbigt om ni frågar mig för det börjar bli alldeles för ofta nu.. men nu känner jag mig stark med henne på min kropp varje dag, hela livet, är så sjukt nöjd än så länge med den för detta har jag velat göra så länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback