lördag 5:e oktober

Hejsan allesammans! idag är det lördag men jag tycker banne mig att det känns som att det är söndag.. voivoi. igår åt jag middag hemma hos cecilia och jag fick också min födelsedags present av henne. vart så himla glad och nöjd så du anar inte. tack än en gång älskade du, finns ingen dig ♥ fick också en present av stinas mamma, gulligt va?  anyway. efter middag for vi till matilda och festade med tjejerna, sedan for vi till olearys och festade loss. det var så sjukt kul måste jag säga, nu längtar jag bara tills stina och kerstin blir 18år så dem också kan följa med oss andra.. 
 
 
 
 
 
 
 
stina bjöd mig även på födelsedagsfika här om dagen. gottiligott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback