love

för att inte glömma så har jag och nicklas firat ett år tillsammans i fredags. vi åt godmat och myste på som aldrig förr. sedan vi vart tillsammans har jag börjat inse att livet är värt så mycket mer än vad man tror, man uppskattar så mycket små saker och man ska verkligen ta vara på dem som verkligen älskar än och visar att det är dig jag vill ha i mitt liv. med nicklas blir jag mig själv.  jag vågar visa vem jag är och bara vara liksom. innan jag träffade honom förstod jag aldrig att kärlek kunde vara så betydelsefullt som de faktiskt är. att en annan människa kan ta upp ens vardag så mycket fast på ett bra sätt. det jag vill säga är att du är verkligen bra för mig, och jag behöver en människa som är precis som du är mot mig. världens finaste kille, jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback