ny start

Hejsan allesammans! nu är fisken helt slut så nu kan jag börja mitt simliv igen. så imorgon ska jag gå och köpa ett nytt simkort med hanna och det ska bli en hel vecka av simning och regelbudna måltider och inget kvällsfika. men det ska nog inte alls vara några svårigheter för mig. men däremot är jag en riktig gottegris så vi får se hur svårt de kommer bli att hålla sig utan från allt flåd. haha hur fet lät jag inte där men nu är iaf mitt nya mål att gå ner 7kilo eftersom att jag har gått upp 3kilo under sommaren så nu ska allt extra bort. nu till helgen är det ju halloween eller är de kanske nästa helg? vet inte, men hur som helst ska jag vara dricka då och efter de ska jag ha MINST 6 vita veckor. får se hur de går men jag ska vara så fruktansvärt snygg innan jag sätter min fot på en strand igen så jag måste kämpa för att komma dit jag vill!
 
 
 
ungefär så här ligger jag till just nu, liite mulligare eftersom att jag har gått upp men nu ska de köttas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback