Wining and dining, drinking and driving

hej på er! idag är det lördag och jag tycker att denna dag har gått himla fort måste jag säga. vaknade upp vid kvart över två och var så sjukt bakis så jag gick upp, tog en alvedon och drack två liter vatten sedan gick jag och la mig igen. tjugo minuter senare vaknar jag och mår huur bra som helst. haha var nog en ninja inuti min alvedon eftersom att den gav susen. fredag spenderade jag med tjejerna på olearys, vi dansade och hade riktigt skojj! imorgon ska jag och klämma så ska nog bara vara hemma tills dess och njuta för lite ledig tid.
 
hoppas att allt är bra med er, och som jag alltid uppmanar er till att ta hand om varandra för en vacker dag kan det faktikskt vara försent. uppskatta dem ni har och visa att ni älskar dem, jag tror att det finaste jag vet är när jag får höra av en vän " jag är så glad att jag har dig " då känner jag mig så älskad. själv mår jag bra och njuter varje dag som går av livet.
 
 
 
 
 
 
 
 
min födelsedagspresent av matilda&hanna, tack än en gång är jätte nöjd ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback