autumn feelings

jag tycker att man börjar märka nu mer och mer att hösten börjar röra sig framåt. alla löven blir gula och orange och det blir allt kyligare att cykla till skolan på morgorna. om det inte vore för den fruktansvärda kyla så hade jag tyckt att hösten var min favorit årstid. men eftersom att i norrland blir det kallt så himla fort så man vill bara trypa sig ner i sängen ingen när man stiger upp för man fryser så mycket. kolla till exempel på stockholm, man kan liksom fortfarande gå i shorts där (?!?!) hur sjukt och orättvist är inte det när vi här i luleå måste börja ha stickat och halsdukar redan nu? jag menar, om jag hade gått ut i shorts hade jag förmodligen blivit en istapp och det är ju ingenting man stävar efter direkt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback