Dear school,I hate you.bye

Hejsan raringar! en ny skolvecka har rullat igång och jag kan ju lugnt säga att jag och Stina är mer less än någonsin redan.. allt känns så himla tungt och jag vill bara hoppa av allt och skita i allting för ett tag men jag vet att det inte lönar sig i slutendan. ord kan verkligen inte beskriva hur besviken jag är på mig själv som lät ett helt år gå och jag gjorde ingenting. bara satt på lektionerna för närvaron skull så jag skulle få CSN bidarg men jag kan då lova er att det är nog mitt livs största misstag eftersom att skola är abslout ingenting för mig. Jag går bara där för att jag måste om jag nu inte vill ligga i en kontainer hela mitt liv och hoppas på att få mat lite dådå.. men det vill jag ju förstods inte så det är bara att gilla läget även fast jag tror att jag kommer ligga på psyket inom en månad menmen, det är iaf tur att jag har världens bästa Stina vid min sida som verkligen förstår mig hur mycket skolan tär på ens privatliv och allt annat. ingen annan förstår oss och det är sorligt.   
 
 
 
 
 

Kommentarer
hanna säger:

"ingen annan förstår oss och det är sorligt" öhh jajja tack då, haft det samma men ajja det är ingen som fattar...

2013-09-10 | 05:32:21
Bloggadress: http://hotchocolate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback