min helg

Hejsan allesammans! måndagen har gått himla fort måste jag säga, men skönt är väl de? i helgen har jag bara tagit det lugnt men film, godis popcorn, vänner och massa surr. i Fredags var jag hos matilda med kerstin ocn hanna. vi pratade såg film och sedan sov jag&hanna där. i Lördags vaknade jag förstods hos matilda och vi bestämde oss för att åka till stan sedan storheden. vi handlad lite smått&gott. på kvällen såg vi film hos hanna med erik emma kerstin och matilda. vi åt gott och såg taken och nån till film som ja ej minns namnet på. vid femtiden gick jag hem för att sova. Söndag då. var jag hos rebecca min syster, med emil nicklas och anya min lilla syster. vi åt en massa glass och en massa köttfärssås&spagetti! juste, får ju inte glömma att meddela er om att jag spöade nicklas i nhl 13 med 2-0 
 
vi byggde en koja som vi sedan satt och ritade i.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback