tiden som bara rinner iväg

Hejsan allesammans! riktigt längesedan jag tittade förbi vilket jag inte alls själv är nöjd med.. hur som helst så går skolan skit och ibland funderar jag om det alls finns nånting jag är bra på? ja menar jag klarar ju ingenting och jag är så sjukt arg på mig själv just nu, vet inte riktigt hur jag ska bearbeta detta men får väl ta det som det kommer. ska dessutom ha möte med rektorn och alla lärare snart och kan ju säga att ja är livrädd. har en klump i magen varje dag jag går till skolan, så ovälkommen känner jag mig där! :) love life helt enkelt eller hur var det nu? aja  hoppas allt är bra med er iaf för ingen förtjänar att känna denna press som jag gör just nu.. 
 
såhär ser det ut varje morgon för mig, sitter och hets sminkar mig medan jag pressar frukosten.. haha så sjukt stressad!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback