en helg i morjärv

Samma dag som jag kom hem från Göteborg så insåg jag att Luleå inte hade så mycket att erbjuda så jag tog mitt pickpack och drog till morjärv med Hanna&Sanna. Med inställningen att få en lugn och fin helg, trodde vi iaf. Vi hann bara komma in till byn och lämna vårat bagage för att gå ut på en promenad och några mintuter senare så blir vi vittnen till en störd misshandel. ganska obehagligt om ni frågar mig iochmed att det var massa barn runt om.. några timmar senare hade vi smält det vi just hade skådat så vi drog för att nattbada men vi hann bara doppa fötterna i träsket innan åskan drog in riktigt stort, så det var bara att sätta sig i bilen med gummistövlarna.  Natten skulle också bli lugn trodde vi men icket, när vi kom tillbaka till huset så var vi omringade av civil bilar som typ hade nån jävla razzia.. byabor kan aldrig hålla fingrarna i styr helt enkelt. Trotts allt gorm hade vi en sjukt mysig helg med Sannas fina släkt! hur mysiga som helst
 
 
haha, man kanske inte ser så bra med hanna hittade en GRÖN slinga i mitt hår.. och ja ni kan ju själva förstå paniken som uppstod. dock var det ju bara en liiten slinga men ändå
 
 
 
 
love my girls
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback