skolstart

Hej på er! Idag kickade skolan igång vilket känns riktigt piss. som dem flesta av er redan vet så gick jag om årskurs 2, så det betyder att jag börjar 3an nu till hösten. ska jag vara helt ärlig så är det riktigt tungt och man vill många gånger säga adjö till livet men detta handlar om min framtid så det måste ju göras. Jag vill liksom komma långt i mitt liv och lyckas med saker&ting så då är det bara att bita ihop. nu är det ett år kvar av kamp men sedan är jag förhoppningsvis helt fri. Annars mår jag extremt bra, har så himla fina vänner runt omkring mig hela tiden och för att inte tala om min underbara syster som förgyller mina nätter. Nicklas har nu flyttat till råneå vilket känns lite både och, men antar att det blir bra i slutändan. VAFAAAAAAAN OM 11H ÅKER JAG TILL MAGALUF MED VÄRLDENS FINASTE SANNA!!!  omg kan knappt bärga mig, kommer bli såå fett! 
 
MÅSTE KANSKE BÖRJA PACKA, HAHA JA BRA IDE ELIN!!
 
 
igår var jag på fotboll med denna fining, solna AIK mötte IFK luleå. AIK vann med 2-0, happy times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback