onsdag 12:e februari

Hejsan allesammans! onsdag idag vilket känns riktigt härligt av den anledningen att det är fredag snart vilket innebär alla hjärtansdag, ska pussa ihjäl min nicklas tihi. nej men det ska bli riktigt mysigt. senare under kvällen ska jag mest troligt ut med mina babes men vi får se vart vinden tar än som jag alltid säger. nu ska jag fara och simma sedan hem och laga köttfärssås&spagetti (VÄRLDENS GODASTE MATRÄTT) bara om jag har lagat den dock. är kung på dolmio!
 
detta är min underbara syster som inte alls som alla andra (som ni kan se) men jag älskar henne mest av allt annat ändå :D
 
 såhär känner jag mig just nu, riktigt loco jag vet. koffeintabletterna får mig att känna mig som en duracellkanin! haha hoppas ingen pudding läser detta inlägg, ja menar va sysslar jag med egentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback