min bättre hälft

Har nu för tiden bosatt mig hos min underbara storasyster Rebecca vilket är himla mysigt måste jag säga. hon ligger just nu brevid mig och snarkar så gulligt medans jag kollar jersey shore och bloggar lite. vi har tidigare idag hunnit med en runda på storheden med mami sedan åkte vi vidare till stan där vi shoppade en hel del, sedan fick rebecca nå spratt att jag skulle klippa mig så hon drog med mig till en frisör och satte mig i stolen sedan hade jag ingen utväg kvar. hahah nej men hon var så less för att jag inte klippt mig sen förra sommaren sist så. men hon är så himla underbar så ni anar inte, guldklimp ♥ sist men inte minst gjorde vi tacos vilket var himla gott!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback