firande

Hejsan allesammans! helgen som varit tycker jag har gått riktigt fort. har varit en massa festande och födelsedagsfirande hur kul som helst ju! både Hanna&Nicklas har fyllt år så grattis till er igen mina fina älsklingar ♥ Tisdag idag vilket innebär hockey på hemmaplan men ingen vill gå med mig så jag vet inte hur jag ska lösa det, medgångs till vänner vettni :( vägrar ju se den hemma det är iaf ett som är säkert.. dessutom så om vi inte vinner idag är det KÖRT för våran del. men ska jag vara helt ärlig så känns det inte som att vi kommer få ett SM-guld förens 2020 tidigast.. allt är annars bra med mig men just nu är hockeyvärlden åt helvete vilket innebär att mitt liv inte heller är på toppen för tillfället. 
 
 
 
 
Hanna fyller 19år imorgon så vi firade henne i förskott och som ni ser så bjöd hon på jätte god pizza.
 
 
efter middagen vart det efterätt&film mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback